A simple to-do list maker that meets your team’s needs

Create a to-do list as simple or detailed as you need. Everything in Asana starts with a task, which is an actionable to-do that can stand alone or be a building block for bigger projects. Connect the tasks on your to-do lists back to larger projects, loop in teammates, and share real-time updates online.

Learn more about Asana
[Uses] To Do List (Media Text Stack Image)

Go beyond checking off daily tasks on your to-do list

Say goodbye to handwritten to-do lists with missing details, and say hello to having all the information you need to get your tasks done.

Features

Customize your to-do lists with different views

[Uses] To Do List (Media Slideshow Image 1)
[Uses] To Do List (Media Slideshow Image 2)
[Uses] To Do List (Media Slideshow Image 3) - REBRAND
[Uses] To Do List (Media Slideshow Image 4)

Organize your team to-do list and increase productivity

Asana’s project management tools and collaboration features make it easy to keep track of everything—so you can focus on getting things done.

Почему именно Asana
[Uses] To Do List (Media Text Stack Image)

Teams that want results trust Asana

  • Danone logo
  • Логотип Deloitte
  • Логотип NASA
  • logo-united-way-salt-lake
  • Логотип General Electric
  • Логотип USAID
  • Логотип The New York Times
  • Spotify
Логотип Wikimedia

Размер компании

Средний бизнес

Отрасль

Nonprofit

С Asana наши сотрудники всегда понимают, что происходит. Им не нужно спрашивать, например, будет ли что-то сделано во вторник. Если планы вдруг резко меняются, команда знает об этом, а сами изменения чётко зафиксированы. Нет нужды ждать встречи или обсуждения. Всё видно в одном месте.

Теа Скафф

Руководитель глобальных кампаний по сбору средств фонда Wikimedia Foundation

Остались вопросы? Мы ответим на них.

Преобразуйте свой стиль работы с помощью Asana